неделя, 6 декември 2009 г.

гнус ми е че съм българин

Събудих се тази сутрин в 5 часът сутринта (uk time) станах за работа и докато си миех зъбите пуснах BBC светови новини.
имаше мн интересна дискусия между германски, френски, полски, и английски дискутираха избора на новите комисари за европейски комисари.

Разговора се въртеше около кой е загубил и кой е спечелил от номинациите
и докато си пиех кафето чух нещо което ме накара да ми преседне и кафе и кроасан и тн

говореше се за кого се съмняват и на кой нямат доверие от номиниране и познайте кое име изникна ................................. Румянчето

казаха и бегло за румънския кумисар ама бегло

нашето Герганче го споменаха 3 пъти

до там ли я докарахме тая кифла да ни излага пред европа



По-късно седнах и гледах на 4ри очи с цветито
и кво да видя тя там
и се загледах в неиното представяне
ми то горкото мн е зле
не може да говори добре
не може се изразява
не му тече мисълта правилно (ако има такава)

боже(или Бойко) опазини от тая простотия
ама май не можеш щото и ти бликаш от нея

Няма коментари:

Публикуване на коментар